تصویر نویسی صفحه بیست و سه

انشا های من کلاس هشتم

سلام خیلی خوش اومدین

تصویر نویسی صفحه بیست و سه

zahra
انشا های من کلاس هشتم سلام خیلی خوش اومدین

تصویر نویسی صفحه بیست و سه

روستا جایی که عبارت این مشکل شما است معنی ندارد میدانی چرا ؟

این مشکل همه است درست وقتی که جشنی برقرار است و همه در ان سهیم اند

اینجا همان جایی ست که خیلی فریاد ها در شهرها در سینه ها مانده اند اما هنوز یک اخ در روستا همه  را به هم همه می اندازد

خانه ام ابی گرچه اسمانش را بردند خانه ام سبز گر چه چمنزارش را بردند و خانه ام را همرنگ خاک کرده اند اما خانه ام زیبا و ساده است اری همین بوی خاک و اب بهترین بهانه ام برای ماندنم در این خانه کاهگلی ست همین در چوبی که با دستان خودم ساختمش همین پنجره ابی که شیشه هایش را شکستند و هر ظهر خورشید گاهی از این پنجره به من سر میزند دوستش دارم   همین درختان پاییزی که از دوری گل ها دوام نیاوردند و پا به پای ریختن گلبرگ ها همچو باران برگ هایشان را ریختند اینجا جاییست که خانه های کاهگلی به اوج اسمان رسیده اند اینجا نیازی به روشنایی ندارد میدانی چرا؟

زیرا در روز ها افتاب مهمان اسمان است

در این روستا ما با لهجه ای همچو گل سرخ سخن می گوییم هوای ده ما بوی نم دیوار کاهگلی را دارد مردم روستای ما همگی صدای خلوت پاییز را شنیده اند اری بهانه های زیادی دارم که نروم با این که اکثریت رفته اند اما من می مانم . می مانم و هر صبح و ظهر درد ودل های این درختان پاییز را گوش میدهم و هر صبح با بوی ارامش کاهگل بلند میشوم این بهترین بهانه برای ماندن من است ...چشمک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 آذر 1395 | 9:56 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.